Η Κοσμητεία της ΣΘΕ στις συνεδριάσεις με αριθμ. 334/24-3-2022 & 335/14-4-2022 επικαιροποίησε τον “Οδηγό Διοικητικών Διαδικασιών της Κοσμητείας της Σ.Θ.Ε.“, ο οποίος έχει αναρτηθεί μαζί με τα υποδείγματα των εγγράφων στην ιστοσελίδα της (για λήψη της ηλεκτρονικής έκδοσης του Οδηγού πατήστε εδώ).
Η επικαιροποίηση αφορά:
- Τροποποίηση της διαδικασίας “Ορκωμοσία αποφοίτων και δημόσια αναγόρευση διδακτόρων”
- Τροποποίηση του Κανονισμού Αριστείας της ΣΘΕ
- Τροποποίηση της διαδικασίας “Αίτηση φοιτητή/τριας για υπαγωγή του/της σε καθεστώς μερικής φοίτησης“
- Τροποποίηση της ενότητας “Επιτροπές της Σχολής Θετικών Επιστημών“
- Προσθήκη ενότητας “Ώρες λειτουργίας των κτηριακών υποδομών της ΣΘΕ“
- Προσθήκη της διαδικασίας “Αίτηση φοιτητή/τριας για αναστολή φοίτησης“
- Προσθήκη της διαδικασίας “Αίτηση φοιτητή/τριας για κατ΄ εξαίρεση υπέρβαση της ανώτατης διάρκειας φοίτησης“.
- Προσθήκη διαδικασίας “Διάθεση αίθουσας για μη ακαδημαϊκές εκδηλώσεις σε εργάσιμες ημέρες, σαββατοκύριακα και αργίες“
- Προσθήκη των αρμοδιοτήτων των εποπτών κτηρίων στην ενότητα “Συντήρηση των κτηριακών υποδομών της ΣΘΕ“
- Προσθήκη ενότητας “Βραβεία που απονέμει η Σχολή Θετικών Επιστημών“
- Επικαιροποίηση του νομοθετικού πλαισίου για τις εκλογές Κοσμήτορα και Προέδρων
- Επικαιροποίηση του νομοθετικού πλαισίου στη διαδικασία “Πρόσβαση σε έγγραφα“
Ο παραπάνω οδηγός παρέχει στο προσωπικό (μέλη ΔΕΠ, μέλη Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π., Ε.Τ.Ε.Π., διοικητικό προσωπικό) και στους φοιτητές της Σχολής Θετικών Επιστημών, καθώς, επίσης, και στους πολίτες, τις απαραίτητες πληροφορίες για την ορθή διεκπεραίωση των διοικητικών πράξεων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Κοσμητείας της Σ.Θ.Ε.
Περιέχει για κάθε διοικητική πράξη αρμοδιότητας της Κοσμητείας τις προβλεπόμενες νομικές διατάξεις, τα απαιτούμενα έγγραφα και δικαιολογητικά, αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας και τις προθεσμίες κατάθεσης των δικαιολογητικών. Η χρήση του συμβάλλει στην άμεση, ολοκληρωμένη και εμπρόθεσμη διεκπεραίωση των διοικητικών πράξεων, καθώς και στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή σας από την Κοσμητεία της Σ.Θ.Ε..